انواع شیرآلات آب بر اساس طراحی

سه شنبه 19 مرداد 1400
15:17
حسین روحی

شیرآلات آب تک دستگیره:

این نوع شیرآلات طرحی ساده و عاری از هر نوع پیچیدگی دارند. در استفاده از این شیرآلات آب برای باز و بسته کردن آب از یک دستگیره استفاده می شود. شیرآلات آب تک دستگیره برای مکان هایی که نیاز به آب گرم نمی باشد مناسب می باشند.

شیرآلات آب دو دستگیره:

شیرآلات آب دو دستگیره دارای دو دسته برای استفاده از آب گرم و آب سرد هستند. آنها رایج ترین نوع شیر آب محسوب می شوند که توسط آنها می توان آب گرم و سرد را استفاده نمود.

شیرآلات آب هوشمند:

شیرآلات هوشمند مجهز به سنسور بوده و فاقد دستگیره برای باز و بسته کردن آب می باشند. نحوه عملکرد آنها بدین صورت است که وقتی دست در مسیر دید سنسور قرار می گیرد به صورت خودکار آب باز می شود و هنگام دور کردن دست، جریان آب قطع می شود.

شیرآلات آب دیجیتال:

این دسته از شیرآلات مجهز به یک صفحه دیجیتال برای کنترل ورود و خروج آب و تنظیم دمای آن می باشد. این صفحه دیجیتال حجم آب و درجه حرارت آن را بر اساس سانتی گراد نشان می دهد.

خرید شیرآلات آب

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع اتصالات لوله آب و انواع شیرآلات آب را دارد. شما میتوانید برای خرید انواع شیرآلات آب در جنس ها و برند های مختلف ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق لینک شیرآلات آب در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مطالب در سطح وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]